قالب وبلاگ
والیبال کده

والیبال کده
ایران،رعد و برق لیگ جهانی 2013
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان والیبال کده و آدرس volleyballkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلااااااااااااااام بچه ها خوبید؟من که عااااااااااااااااالی ام .خوب بهتره من هیچی نگم.چون خودتون بهتر

 

می دونید که چی شد.فقط به من بگید بازی رو حال کردید؟حالا  دست به افتخار شیرمردان ولیبال

کشورمون...

واای دارم از خوشحالی می ترکم.حالا شکل کوبایی ها بعد از بازی:

 

 

 

 

حالم از تلویزیون به هم می خوره.شبکه 3 هم که همیشه همه چی رو نشون می ده امروز اعصابمونو

خورد کرد.از خوشحالی ساعت 4:30 صبح بیدار شدم، بعد نشون نمیده .از بس تبلیغ سریال مادرانه و

خنده بازارو کرد دیگه حفظ شدم.



نظرات شما عزیزان:

skoot820
ساعت16:33---31 مرداد 1392
سلام وبت عالی بود به منم یه سربزنی خوشحال میشم گلم ولینکم کن منتظرتم

vafa98
ساعت14:31---25 تير 1392
سلام
آپم حتما بیا
نظر نشه فراموش لامپ اضافی خاموش


vafa98
ساعت11:27---19 تير 1392
سلام یه خبر دارم برات بیا وبم بخون

حتما حتما بیایا می دونم گفتم دیگه نیستم اما یه خبر دارم




پاسخ:باشه اومدم...


vafa98
ساعت11:09---17 تير 1392
سلام من دارم میرم تا یه سال دیگه اومدم حلالیت بخوام اگه میشه یه سری به وبم بزن کامل توضیح دادم




پاسخ:سلام عزیزم حلالت کردم اومدم وبت نظرم گذاشتم زود بیا


عرفان هفت
ساعت14:51---16 تير 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری.

من 3 تا وبلاگ بهت معرفی میکنم که میتونی باهاشون تبادل بنر یا لینک داشته باشی.

یکیشون که وبلاگ خودمه



http://emtab.rozblog.com



pmbaxsports.mihanblog.com



اینم دوتای دیگه



دوتاش ورزشیه یکی تبلیغاتی



برو وبلاگ هارو ببین از هرکدوم که خوشت اومد و دوست داشتی باهاش تبادل کنی به من خبر بده.



ممنون عزیز



منم والیبال خیلی دوست دارم و فقط فرهاد قائمی اخه همشهریمه



من که لینکت کردم اگه منوهم لینک کنی واقعا ممنون میشم

تووبلاگم تمام مشخصات فرهاد قائمی روهم دارم
پاسخ:مرسی که لینک کردی منم الان لینکت می کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 تير 1398برچسب:, ] [ 14:37 ] [ هانیا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 664
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد خداحافظی